Formularz reklamacyjny

  Reklamacje Produktów       

 

  1.       Sklep zobowiązuje się dostarczyć Produkt wolny od wad, nadający się do używania zgodnie z jego przeznaczeniem.
  2.       W wypadku stwierdzenia wad Produktu Kupujący ma prawo skierować reklamację danego Produktu do Sprzedawcy. W takim wypadku Kupujący zobowiązany jest odesłać reklamowany Produkt pod adres: ul Kasprzaka 3, 91-078 Łódź oraz dołączyć pismo określające wady Produktu i żądania reklamującego. W zastępstwie wysyłania powyższego pisma, Kupujący może również przesłać reklamację drogą elektroniczna na adres : bok@evevo.pl
  3.       Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem, za wyjątkiem przypadków uprzednio ustalonych mailowo pomiędzy Konsumentem, a Sklepem.
  4.       Administrator rozpatrzy reklamację Kupującego w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego Produktu i pisma, o którym mowa w pkt. 2 niniejszego działu Regulaminu i o swoim stanowisku powiadomi reklamującego.
  5.       W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem co do zasadności odmowy uwzględnienie reklamacji, Konsument ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a)      uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży

b)      uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.

c)      może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.